بینظیر ویب پورٹل سے فائدہ اٹھانے والوں کا ڈیٹا اپ ڈیٹ کر دیا گیا۔

اچھی خبر: بینظیر انکم سپورٹ پروگرام نے 8171 ویب پورٹل پر بینظیر 13500 ادائیگی کے لیے نئے رجسٹرڈ مستفید ہونے والوں کا ڈیٹا اپ ڈیٹ کر دیا ہے۔ وہ تمام خواتین جنہوں نے حال ہی میں اپنا سروے کیا تھا اور وہ پریشان تھیں کہ ان کی رقم جاری ہوئی ہے یا نہیں۔ وہ بار بار اپنی رقم چیک کر رہے تھے اور 8171 ایس ایم ایس کے ذریعے بھی اپنے پیسے چیک کر رہے تھے، اس لیے ان کے لیے اچھی خبر یہ ہے کہ اب وہ 8171 پورٹل کے ذریعے اپنی ادائیگی چیک کر سکتے ہیں۔

بینظیر ویب پورٹل سے فائدہ اٹھانے والوں کا ڈیٹا اپ ڈیٹ کر دیا گیا۔

بینظیر کفالت نئی اپڈیٹ

 معلومات حاصل کرنے کے لیے اپنا شناختی کارڈ اور تصویر میں دکھایا گیا تصدیقی کوڈ درج کرنا ہوگا۔ اگر آپ اہل ہیں، تو آپ کو بی آئی ایس پی کیش سینٹر یا اے ٹی ایم پر جانا ہوگا اور اپنی رقم نکالنی ہوگی۔ اگر پورٹل اب بھی دکھا رہا ہے کہ آپ کا سروے مکمل ہو چکا ہے اور آپ کو جلد ہی مطلع کر دیا جائے گا، تو کچھ دن انتظار کریں، آپ کا اسٹیٹس بہت جلد اپ ڈیٹ کر دیا جائے گا۔آپ کو 8171 پورٹل پر جانا ہوگا، جہاں آپ کو اپنی بینظیر 13500 کی ادائیگی کے بارے میں

اگر آپ کو نااہل قرار دیا گیا ہے، تو تاخیر نہ کریں اور دوبارہ رجسٹریشن مکمل کریں۔ رجسٹریشن کے لیے اپنا شناختی کارڈ اور موبائل نمبر لیں۔ اگر پورٹل پر کوئی خرابی دکھائی دیتی ہے، تو آپ کو کچھ دیر بعد دوبارہ کوشش کرنی ہوگی۔ یہ انٹرنیٹ کا مسئلہ یا پورٹل پر کوئی تکنیکی خرابی ہو سکتی ہے۔

ویب پورٹل پر حالیہ اپ ڈیٹ

8171 ویب پورٹل نے حال ہی میں بینظیر 13500 کی ادائیگی کے نئے مستفید ہونے والوں کے لیے اپنا ڈیٹا اپ ڈیٹ کیا ہے۔ یہ اپ ڈیٹ خاص طور پر ان افراد کے لیے ہے، خاص طور پر خواتین، جنہوں نے حال ہی میں اپنا سروے مکمل کیا ہے۔ یہ استفادہ کنندگان اب یہ معلوم کر سکتے ہیں کہ آیا وہ براہ راست پورٹل پر مالی امداد کے اہل ہیں یا نہیں۔

پہلے، بہت سی خواتین اس بارے میں فکر مند تھیں کہ آیا ان کی رقم جاری ہوئی ہے یا نہیں، خاص طور پر اگر ان کا سروے حالیہ تھا۔ نئی اپ ڈیٹ کی بدولت، اب آپ آسانی سے 8171 پورٹل کے ذریعے اپنی اہلیت کی حیثیت کی جانچ کر سکتے ہیں اور معلوم کر سکتے ہیں کہ ادائیگی کب جاری کی جائے گی۔

اپنی بینظیر 13500 ادائیگی کی حیثیت کو کیسے چیک کریں۔

:بینظیر 13500 ادائیگی کے لیے اپنی اہلیت چیک کرنے کے لیے، ان آسان اقدامات پر عمل کریں

مرحلہ 1: آفیشل 8171 ویب پورٹل دیکھیں۔ کسی بھی جعلی سائٹس سے بچنے کے لیے یقینی بنائیں کہ آپ صحیح ویب سائٹ پر ہیں۔

مرحلہ 2: پورٹل پر، آپ کو اپنی شناخت (کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ) نمبر درج کرنے کے لیے کہا جائے گا۔

مرحلہ 3: اپنی شناخت درج کرنے کے بعد، آپ کو ایک تصدیقی کوڈ بھی داخل کرنے کی ضرورت ہوگی جو صفحہ پر دکھایا گیا ہے (یہ عام طور پر بے ترتیب حروف اور نمبروں والی تصویر ہے تاکہ بوٹس کو سائٹ تک رسائی سے روکا جا سکے)۔

مرحلہ 4: ایک بار جب آپ اپنی شناخت اور تصدیقی کوڈ درج کر لیں، جمع کرائیں بٹن پر کلک کریں۔

اس کے بعد پورٹل آپ کو آپ کی بنظیر 13500 کی ادائیگی کا اسٹیٹس دکھائے گا۔ اگر آپ اہل ہیں، تو آپ کو مطلع کیا جائے گا، اور اگلا مرحلہ آپ کی ادائیگی واپس لینا ہوگا۔

اگر آپ بینظیر 13500 ادائیگی کے اہل ہیں تو کیا کریں۔

اگر پورٹل تصدیق کرتا ہے کہ آپ بینظیر 13500 نقد امداد کے اہل ہیں، مبارک ہو! یہاں آپ کو کیا کرنے کی ضرورت ہے

مرحلہ 1: بنظیر کیش سینٹر جائیں یا اپنی ادائیگی نکالنے کے لیے اے ٹی ایم پر جائیں۔

مرحلہ 2: کیش سینٹر یا اے ٹی ایم پر، اپنی ضروری شناختی تفصیلات فراہم کریں اور لین دین کو مکمل کرنے کے لیے آن اسکرین یا عملے کی ہدایات پر عمل کریں۔

آپ کے اہل ہونے کی تصدیق ہونے کے بعد فوری کارروائی کرنا اور اپنی ادائیگی واپس لینا ضروری ہے، کیونکہ یہ رقم آپ کی فوری ضروریات کو پورا کرنے کے لیے ہے۔

کیا ہوگا اگر پورٹل کہتا ہے “سروے مکمل، آپ کو جلد ہی مطلع کیا جائے گا”؟

پریشان نہ ہوں اگر آپ پورٹل پر “سروے مکمل، آپ کو جلد مطلع کیا جائے گا” پیغام نظر آتا ہے۔ اس کا سیدھا مطلب ہے کہ آپ کا سروے مکمل ہو گیا ہے، لیکن آپ کی حیثیت ابھی باقی ہے۔ ادائیگی کی ریلیز پر کارروائی ہونے میں مزید کچھ دن لگ سکتے ہیں۔

یہاں آپ کو کیا کرنا چاہئے

صبر کرو۔ اسٹیٹس کو جلد ہی اپ ڈیٹ کر دیا جائے گا، اور ایک بار یہ ہونے کے بعد، آپ کو پورٹل کے ذریعے مطلع کیا جائے گا۔

اپنی ادائیگی کی صورتحال کی تازہ کاریوں کے لیے 8171 پورٹل پر باقاعدگی سے دوبارہ چیک کریں۔

لہذا، اگر آپ یہ پیغام دیکھتے ہیں، تو گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے۔ بس کچھ دن انتظار کریں، اور آپ کی ادائیگی کی اہلیت کی صورتحال اپ ڈیٹ ہو جائے گی۔

اگر آپ نااہل ہو جائیں تو کیا کریں۔

اگر آپ پورٹل چیک کرتے ہیں اور دیکھتے ہیں کہ آپ کو بینظیر 13500 وصول کرنے کے لیے نااہل قرار دیا گیا ہے، تو پریشان نہ ہوں۔ پروگرام میں واپس جانے کا ایک طریقہ ابھی باقی ہے۔

پہلا مرحلہ: پورٹل پر دوبارہ رجسٹر ہوں۔ رجسٹریشن کے عمل کے لیے آپ کو اپنی شناخت اور موبائل نمبر درج کرنے کی ضرورت ہوگی۔

دوسرا مرحلہ: اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کی فراہم کردہ تمام معلومات درست اور تازہ ترین ہیں تاکہ آپ کی رجسٹریشن کی کارروائی میں تاخیر سے بچا جا سکے۔

اگر آپ کو کسی بھی وجہ سے نااہل قرار دیا گیا ہے، تو دوبارہ رجسٹریشن کے اس عمل کو مکمل کرنے سے آپ کو سسٹم میں واپس آنے میں مدد مل سکتی ہے اور اس بات کو یقینی بنانے میں مدد مل سکتی ہے کہ اگر آپ اہل ہیں تو مستقبل میں فوائد حاصل کریں۔

پورٹل پر عام مسائل

8171 ویب پورٹل استعمال کرتے ہوئے، آپ کو کبھی کبھار کچھ تکنیکی مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ عام مسائل پر تشریف لے جانے میں آپ کی مدد کرنے کے لیے کچھ نکات یہ ہیں

ایرر میسج: اگر آپ کو کوئی ایرر موصول ہوتا ہے یا آپ پورٹل تک رسائی حاصل نہیں کرسکتے ہیں تو چند منٹ بعد دوبارہ کوشش کریں۔ مسئلہ انٹرنیٹ کنیکٹیویٹی یا عارضی تکنیکی خرابی سے متعلق ہو سکتا ہے۔

پورٹل لوڈ نہیں ہو رہا: صفحہ ریفریش کریں یا کوئی مختلف براؤزر استعمال کرنے کی کوشش کریں۔ اگر مسئلہ برقرار رہتا ہے، تو یہ یقینی بنانے کے لیے اپنا انٹرنیٹ کنکشن چیک کریں کہ یہ مستحکم ہے۔

غلط معلومات: اگر آپ غلطی سے غلط تفصیلات درج کرتے ہیں، تو بس درست معلومات دوبارہ درج کریں اور دوبارہ کوشش کریں۔

یاد رکھیں، 8171 ویب پورٹل بعض اوقات عارضی بند ہونے کا تجربہ کر سکتا ہے، لہذا اگر آپ کو کوئی مسئلہ درپیش ہے، تو بعد میں اس تک رسائی کی کوشش کریں۔

نتیجہ

8171 ویب پورٹل کی حالیہ اپ ڈیٹ نے بی آئی ایس پی 13500 پروگرام سے مستفید ہونے والوں کے لیے اپنی اہلیت اور ادائیگی کی حیثیت کو جانچنا پہلے سے کہیں زیادہ آسان بنا دیا ہے۔ چاہے آپ اہل ہیں اور اپنی ادائیگی واپس لینے کے لیے تیار ہیں، یا اگر آپ کو نااہلی کی وجہ سے دوبارہ رجسٹر کرنے کی ضرورت ہے، اوپر فراہم کردہ اقدامات اس عمل میں آپ کی رہنمائی میں مدد کریں گے۔

اپنی ادائیگی کی صورتحال کو باقاعدگی سے چیک کرنا یقینی بنائیں، اور اگر آپ کو کوئی مسئلہ درپیش ہے، تو کچھ دیر بعد دوبارہ کوشش کرنے میں ہچکچاہٹ محسوس نہ کریں۔ اگر آپ کے مزید کوئی سوالات یا خدشات ہیں، تو آپ مدد کے لیے BISP سپورٹ سے رابطہ کر سکتے ہیں۔